Proiektuaren deskribapena

Project Name

GISCOM Euskadi. Hiriko plangintzaren tresna

Euskadiko Merkatari Konfederazioaren (EUSKOMER) ekimena, Eusko Jaurlaritzaren Merkataritza eta Turismo sailburuordearen laguntzarekin, gure herrien errealitate komertzialaren egoera zein den erantzuten du, ulertuz, txikizkako merkataritza ekonomi eta social zehaztapenetan aberastasun handia ematen duen sektorea dela.

Bere osagai soziala, prestatzen dituen zerbitzuen bidez ematen da, ez bakarrik herriari hornitzen, herritarrei kohesioa eta integrazioa eskaintzen ere.

Erabilgarritasuna


Elkarteak/ Bitarteko erakundeak

• Merkatal banaketa ezagutzea baliatzen du
• Sinergiak ezartzea
• Promozio ekintzak zehaztu
• Datu errealetan oinarritutako proposamenak landu

Ekintzaileak

• Bereiztutako eskaera eta eskeintzari buruzko informazioa lortzeko aukera
• Marketing zuzeneko ekintzentan baliabideen kudeaketa
• Lehiakideen azterketa
• Bezeroen kanibalismo azterketa
• Salmenta puntuen bilakera geolokalizatua
• Merkatu hutsen hautematea
Project Name